miércoles, 14 de septiembre de 2011

DORDOKAREN ETXEA

Urtaro gustietatik udan gustatzen zait asko. Zergatik? bada oporra pasatzera ondo pasatzen dut
ere pistina noaaz. Eta aurtengo uda beresiki gustatu zait beti bidaiean joan genuen.. galisian
hain zuzen ere. Nire lagun bat nerea nire laguna da eta eman dit argaski erakusteko.. bera´nik´
animaliak horien ondoan egoterakoekinç Etxean txakur bat daukat nik orrokorrea oskol normala deitzen da roco eta egun osoa pasatzen du jolasten etzanda etxean prestatzen diogu etxe bat ederra baina aurten zalantza etorri zaigu oporretara joanes gero ezin gunuen gurek eraman baina nik egon nuen itzen eta etorri zen nirekin. mila aukera astertu genituen biskan esan eta egin .
Aita amak biskorrekdaukalako denetan eta zegoen oso askagarria eta bano bat eman bear zuen .
Eta ilzorian dagoen mundu hau aqpur bat sendatuko da betirako.

No hay comentarios:

Publicar un comentario